אורמן שעוני יוקרה

לצד ההמתנה חסרת הסבלנות שלנו לחגים ולחופש שהם מביאים איתם, מתעוררות גם לא מעט דילמות סביב רכישת המתנות. מתנות הפכו לדרך המקובלת ביותר לפנק את המארחים שלנו או את בני משפחתנו וחברינו לרגל החג ועל כן אובססיית קניית המתנות הפכה לחלק בלתי נפרד מהחגים, בין אם נאהב את זה ובין אם לא. כדי להבטיח שלא תמחזרו את אותה מתנה שקניתם כבר לדודה שרה וכדי להיות מקוריים, קבלו כמה טיפים ועצות לקניית מתנה מדליקה לחג.

כמה טיפים ורעיונות לרכישת מתנות לחג

  1. המתנות הקלאסיות ביותר הן מתנות ברוח החג, שמסמלות אותו ושיש בהן ערך מוסף הנקשר עם החג. הגדה מהודרת לפסח, מפצח אגוזים, קערת פסח מעוצבת, מתנות כאלה יהיו פרקטיות מאוד עבור מארחים ובני משפחה והם יאפשרו להם גם לשדרג את שולחן החג וגם ליהנות מפריט פרקטי שישמש אותם בפסח הבא.

2. בהמשך לאמור בסעיף הקודם, ניתן לרכוש מתנות שישמשו את המארחים ויהיו פרקטיות, אך שאין להן קשר ישיר לחג ולמסר המרכזי השזור בו. כך למשל, סט קערות חדשות צבעוניות יוסיף הרבה חיים לשולחן החג ויסיר דאגה מלב המארחים, שמא מספר צלחות הסעודה שיש להם אינו מספיק. מחזיקי מפיות מהודרים, ראנר ססגוני להניח על שולחן החג או אפילו קנקנים מיוחדים- כל אלה הם רעיונות נוספים למתנות שייקלו את מלאכת האירוח על המארחים שלכם במהלך החג.

3. בקבוק יין, בונבוניירת שוקולד או זר פרחים- כל אלה היו ונשארו המתנות האולטימטיביות, ויש אומנם מי שיפסלו את הרעיון לרכוש שי מסוג זה, דווקא מכיוון שהוא "לעוס" ולא מקורי, אך לפעמים כדאי ללכת על השגרתי והבטוח.

4. לפעמים במקום לשבור את הראש, כדאי פשוט לשאול את המארחים מה הם היו רוצים שתביאו אתכם או לשאול את האחים מה הם היו רוצים לקבל לרגל החג. ברגע שקרוביכם יגידו לכם מה היה משמח אותם לקבל, הם יחסכו לכם שעות שיטוט רבות בין חנויות וימנעו מכם את התחושה שאתם קרובים לאבד את העשתונות מרוב אופציות. ייתכן שבפעם הראשונה שתשאלו הם יסרבו לענות וירגישו לא נעים, אך אם תהיו עקביים, אתם עשויים לקבל את התשובה שאותה אתם מחפשים.

היכן אוכל לקבל רעיונות נוספים למתנות?

הרשימה המובאת לעיל היא כמובן לא קרובה להגיע לכדי מיצוי של כלל האפשרויות שקיימות כיום על מדפי החנויות. לקבלת השראה נוספת, רעיונות או למידע נוסף לחץ כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *