אורמן שעוני יוקרה

בחירת שמלות כלה, היא אחת המשימות המאתגרות ביותר לכל כלה. ניתן לראות כי כלות רבות עוד מילדותן חולמות על שמלת כלה נפוחה ויפה, אך חלום השמלה הנפוחה מעט יורד לטמיון בפועל וכלות רבות מעדיפות לוותר על הנפח העצום בשל אי נוחות לטובת שמלות סולידיות יותר, אך כמובן שזהו עניין של טעם. אם נבחין בקולקציות והדגמים הרבים שקיימים בשוק, נראה כי מעצבי על כל עונה יוצאים עם קולקציות חדשות, כך שכלות רבות מוצאות את עצמן מול מבחר רב של דוגמאות וסגנונות, מעט מבולבלות ומתקשות לבחור שמלה.

אז מה עושים ואיך בוחרים?

באופן טבעי בחיים, כאשר קשה לבחור מבין היצע הרב, חשוב להתמקד במשהו מסוים, ממש כמו בבופה באירוע, הבופה מלא בכל טוב ואנו לא יודעים מה כדאי לבחור, לכן חשוב להתמקד במה בא לנו לאכול, או אוכל כבד או קליל ואז להחליט. הדבר הוא ממש דומה כאשר מדובר בבחירת שמלת כלה, חשוב להתמקד בסגנון שאת רוצה, ולאחר מכן לחפש את הגזרה המחמיאה לקימורי גופך וגם מתאימה לאופי והסגנון שלך.

כיצד מתמקדים בבחירת השמלה?

כפי שאמרנו, מיקוד בסגנון שמלה, הוא זה שמביא גם לבחירה מוצלחת וגם לבחירה מהירה. על מנת לבחון את הדגמים, מומלץ לצפות במגזינים שונים וקטלוגים שנועדו למטרה זאת. אך בכל מקרה, עליך לדעת כי שמלת הכלה מונחת על גופה הדקיק של הדוגמנית ולא תמיד הגזרה שבחרת אכן תתאים לקימורי גופך, לכן בשלב זה בחרי סגנון מסוים והגיעי עם "ראש פתוח" לסטודיו לכלות.

תכשיטים ושעונים

מבחר של שמלות כלה ותכשיטים, חשוב להתאים בטוב טעם וכמובן שיהיה בניהם קשר ישיר לסגנן השמלה. מבין מגוון רב של חנויות תכשיטים וחנויות בוטיק לכלות, ניתן למצוא שעונים יוקרתיים המתאימים לכלות במגוון רב של צבעים, תכשיט מיוחד לשיער, צמיד וטבעת מחוברים יחד, שרשראות קולר צמודות לצוואר ועוד מגוון רב של תכשיטים מקוריים אשר מותאמים בקפידה ללוק הכללי שלך. מעבר לתכשיטים, תוכלי לשלב עם שמלת הכלה כפפות יפיפיות, הינומה, שובל ארוך, זר פרחים לראשך ועוד מגוון אקססוריז שישלימו לך את ההופעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *