אורמן שעוני יוקרה

הרבה פעמים נשים מתלוננות על כך שלא קל לקנות לגברים מתנות, בעוד שלקנות מתנה לאישה זו לכאורה משימה פשוטה. האמת היא, שזו טעות לחשוב כך, כי בפועל מה שקורה הוא שפשוט בדרך כלל גברים אוהבים מתנות יקרות יותר. הם מעדיפים מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, מחשבים או שעון יוקרתי ויפה שמהווה סמל מעמד. לכן, אם את מחפשת היום מתנה שתוכל להדהים את בעלך, לשמח אותו וגם לרגש אותו באמת, כדאי יהיה לך לחשוב על שעון רולקס מעוצב ויפה, כי אף גבר לא יסרב לכזאת מתנה יפה. אומנם זה נכון שמדובר על הוצאה כלכלית שלא בכל שלב בחיים נוכל להתמודד איתה בקלות, אך אם כבר הגעת לנחת בחייך מהבחינה הזאת, הרי ששעון רולקס זו יכולה להיות בחירה מושלמת.

האם לבחור לבד את השעון?

כל הנשים שרוצות לקנות לבעליהן שעוני רולקס יוקרתיים תמיד תוהות האם לעשות זאת בהפתעה או לא. מצד אחד יש משהו מקסים בארוחת ערב רומנטית שבה תוכלי פתאום לשלוף את השעון המקסים עבור בעלך, אך מצד שני, האם את באמת בטוחה שתדעי איזה שעון לבחור עבורו? לפעמים דווקא בגלל שזה כל כך יקר ודווקא בגלל שיש כל כך הרבה דגמים לא באמת קל לבחור את השעון המתאים ביותר. לכן כדאי לחשוב גם על האפשרות של קנייה משותפת, מה גם שכך תוכלי לחלוק עם בעלך את חווית הקנייה עצמה. תוכלי להפתיע אותו יום אחד ולספר לו שעכשיו אתם הולכים ביחד לחנות שעונים וששם הוא יוכל לבחור לעצמו כל רולקס שימצא חן בעיניו. זה יכול להיות יום רומנטי ומרגש, אז למה את מחכה? בצורה כזאת לא יהיו לך דילמות לגבי בחירת הדגם ותוכלי להיות בטוחה שהשעון מייד ימצא חן בעיני בעלך.

אחריות על המוצר ומחיר הגיוני

כולנו יודעים ששעוני רולקס הם לא רק שעונים שמראים את השעה, כי בפועל הם הרבה מעבר לזה. שעוני רולקס הם סוג של תכשיט יוקרתי שמסמל גם את המעמד הכלכלי שאליו הגענו, ולכן אחד מהדברים שהכי חשוב לבדק זה שבעלך יקבל אחריות על השעון. זה לא הגיוני לקנות שעון כל כך יקר ולא לקבל עליו אחריות לפחות לכמה שנים, ובהחלט חשוב לברר את הסוגיה הזאת בחנות עצמה. בנוסף לכך, כדאי יהיה לבדוק גם לאיזו חנות את לוקחת את בעלך מבחינת המחיר, כי אומנם מדובר על מתנה יקרה אך זה לא באמת אומר שעלייך לשלם מחיר מוגזם. בכל חנות יש מחירים אחרים ואם תשווי ביניהם תוכלי לחסוך לא מעט על הקנייה, אז למה לא? זו מתנה מקסימה שבוודאי תרגש את בעלך עד מאוד ולא כדאי לדחות את היום שבו תלכו לקנות ביחד את השעון הכי יפה שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *