אורמן שעוני יוקרה

לנגה 1 טורבילון "לוח עד" Handwerkskunst דבק בנוסחת ה-Handwerkskunst – לוח שעות מוטבע, כמו גם קישוטים מיוחדים של מנגנון ההנעה. אך יש לו נגיעה דקורטיבית נוספת שנמצאת בשימוש לראשונה בלנגה, כל הספרות של התאריך המוגזם בגודלו הם מעשה עבודת יד. בעוד הלנגה 1 טורבילון "לוח עד" הוא שעון רציני למראה, עם הסגנון הטבטוני האופייני למותג, גירסת ה-Handwerkskunst היא מצועצת ויקרה למראה.

Handwerkskunst, אשר מתורגם בתור "מעשה עבודת יד", הוא שם לקו השעונים אקסקלוסיבי-בוטיקי עם לוח שעות וחלקי מנגנון מקושטים בעבודת יד. הלנגה 1 טורבילון "לוח עד" Handwerkskunst הוא השלישי בסדרה זו, בהמשך ל-Zeitwerk וה-Handwerkskunst של השנה האחרונה. עשוי מדיסקית של זהב לבן, לוח השעות מגולף בעבודת יד עם טרמבלז' (לרקע הגרנולרי) וסלסולים קלים. מבחינה מכאנית, מנגנון ההנעה זהה למהדורה הרגילה של השעון, אך ה-Handwerkskunst הוא בעל דקורציה שונה.

כאן הנוקרים של הטורבילון והגלגל האמצעי מגולפים בסגנון זהה לזה של לוח השעות, ובאופן דומה גם החלק המוזהב של החוגה. ובמקום רצועות, הגשרונים הגרמניים מכסף הם בעלי דקורצית סולריזציה, גימור עגול נאה. בעוד המנגנון מעוטר בצורה מרשימה, הוא לוקה באותם החסרונות כמו יתר דגמי הלנגה 1 טורבילון. הטורבילון מוסתר בחלקו בשל עיצוב מנגנון התנועה, כשהסל בקושי גלוי לעין. הלנגה 1 טורבילון "לוח עד" Handwerkskunst הוא בעל פרט אחד נוסף שמבדיל אותו מאחרים, ואלו הן הספרות המעוצבות בעבודת יד של תצוגת התאריך. בצבע כחול-עמוק, על מנת להתאים לצבע של מופע הירח, תצוגת התאריך זהה בגודל וגופן לתאריך הגדול הרגיל של הלנגה. אבל במבט קרוב, הספרות הן בעצם בכתב יד, עם הצללות וקצוות מעט לא שווים. ככל שהמספרים הכתובים ביד ייראו מקסימים, זה נדמה שלנגה מנסה מעט יותר מדי, מנסה לסחוט כמה שיותר Handwerkskunst  (עבודת יד) לתוך ה-kunst (אומנות).

אבל זאת ביקורת שולית של הגימור היפהפה והביצוע של השעון. מוגבל ל-1 יחידות, הלנגה 1 טורבילון "לוח עד" Handwerkskunst  זמין למכירה רק בבוטיקי לנגה, במחיר לצרכן של 300,000 אירו (כ-405,000 דולר), מה שהופך אותו פי עשרה יקר יותר מגרסת הפלטינום הרגילה.

אביזרים לשעוני יוקרה

למידע נוסף על שעוני רולקס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *