אורמן שעוני יוקרה

כל אישה מכירה את הדילמה הזאת: אנחנו נשואות כבר שנים אך פתאום מגיע יום הנישואים העשרים ואנחנו לא באמת יודעות מה לקנות לבעל האהוב. אנחנו רק יודעות שזה אירוע חשוב ושהיינו רוצות לשמח את הבעל בצורה מושלמת, אבל איך באמת עושים זאת? והאם נוכל לבחור את המתנה המושלמת לבד? האמת היא שזה לא כל כך פשוט כך שבהחלט אפשר להבין את הדילמה שבה את נמצאת. זה לא משנה אם מדובר על יום הנישואים שלכם או על כל אירוע אחר שאת עומדת לחגוג עם בעלך כי בכל מקרה כדאי שתחשבי על שעון יוקרתי ויפה. שעונים כאלה זה מסוג אותם הדברים שגברים אומנם לא קונים לעצמם אך אלה מתנות מקסימות שמשאירות אותם מאוד נרגשים. לכן, אם חשוב לך לרגש את בעלך ואם את רוצה שהוא ייצא מגדרו, הרי שכדאי יהיה לחשוב עוד היום על שעון היוקרה הכי יפה שתוכלי לקנות לו, אז למה את מחכה?

הדרך שלך לבחור את השעון המושלם

מדהים לגלות שאפילו כאשר מדובר על מתנה שמיועדת לאדם שאיתו את חיה מזה שנים, לא תמיד קל לדעת מה לקנות לו. לכן ברור מדוע את מרגישה מבולבלת, כי איך בוחרים בין כל כך הרבה שעוני יוקרה? ראשית, הסירי דאגה מלבך כי את לא היחידה שמתמודדת עם הדילמה הזאת ושנית, את לא באמת חייבת לבחור לבד את השעון. כלומר, זה שאת רוצה לקנות לבעלך מתנה יפה מכל הלב זה נפלא, אבל למה שלא תזמיני אותו לבחור ביחד איתך את השעון? אומנם כך אין כאן אפקט של הפתעה אך בטוח שהוא מאוד יאהב את הדגם שתיקני לו כי הוא בעצמו יבחר אותו. במידה ועניין ההפתעה חשוב לך מאוד כדאי שתדעי שאת תמיד יכולה גם להתייעץ עם המוכרים שמחכים לך בחנויות השונות כך שיש מי שיעזור לך לקבל את ההחלטה החשובה הזאת.

כמה זה יעלה לך?

שעונים יוקרתיים, כפי שהשם שלהם מעיד, אינם זולים ולכן ברור מדוע גם את, כמו רבים אחרים, חוששת מהמחיר. אכן מדובר על פריט נפלא שלא קונים בכל יום, אך האם זה אומר שהמחיר חייב להיות מוגזם? לא תמיד. כדאי שתבדקו כמה עולים שעוני יוקרה ברייטלינג או רולקס בכל מיני מקומות, כי יש חנויות שבהם המחירים יהיו זולים יותר. כמו כן, מאוד מומלץ גם לבדוק את תנאי התשלום כי תנאי תשלום נוחים יותר יכולים לעשות את ההבדל. המטרה היא לא לקנות בכל מחיר את השעון הכי יקר שיש כי צריך לשמור גם על פרופורציות ועל גבולות הטעם הטוב. את יכולה להשוות מחירים ולראות כמה עולה התענוג במספר מקומות שונים כי חבל שתיכנסו לחובות כלכליים בגלל המתנה המקסימה הזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *