אורמן שעוני יוקרה

אחד מהדברים החשובים ביותר שכדאי להקפיד עליהם בזוגיות זו ההשקעה, כי איך אפשר לצפות שהאהבה תמשך לעד ותצמח אם אנחנו לא מספיק משקיעים בה? לכן, בין אם בן הזוג שלך חוגג בקרוב יום הולדת חמישים ובין אם יש לכם יום נישואין עגול, הגיע הזמן שתחשבי על מתנה מושקעת. מתנה מושקעת זה לא אומר תמיד טיול לחו"ל, כי בפועל את יכולה לחשוב גם על אופציות אחרות כמו מתות שיכולות ללוות את הגבר שלך לאורך שנים. מתנה כזאת היא שעון רולקס אופנתי ויוקרתי, ואת יכולה להיות בטוח שבעלך ישמח מכך מאוד. אומנם זה נכון שלא מדובר על הוצאה כלכלית של מה בכך וכי לא בכל יום תוכלי לקנות שעון כזה, אך אין ספק שיש אירועים שעבורם כן כדאי להשקיע וכן כדאי לקנות מתנה מיוחדת מכל הלב.

סמל של מעמד

רולקס זה לא רק עוד שעון כמו הרבה שעונים אחרים, כי בפועל זה שעון שמהווה סמל של מעמד. אנשים שעונדים אותו הם אנשים שהמצב הכלכלי שלהם עמיד יותר ולכן ברור שזו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לקנות רולקס. זו יכולה להיות השקעה של ממש שאח"כ תלווה את המשפחה ותעבור בין הדורות, אז למה את מחכה? אומנם זה נכון שלא קל לבחור עבור אדם אחר, אפילו אם זה בעלך, את השעון המושלם לטעמו כי לא קל לקלוע לטעמו של אדם אחר, אך אין ספק שתוכלי להצליח בכך.

ליהנות מהרכישה עצמה

כשמדברים על רכישת שעון רולקס מדברים על הוצאה כלכלית מאוד גדולה ולכן זה טבעי שתרצי לעשות הכול כדי ליהנות מהקנייה עצמה. אומנם בעלך לא ייקח חלק בקנייה כי הוא בוודאי לא ילווה אותך אלא תלכי את לבחור עבורו, אך זה עדיין לא אומר שלא מגיע לך ליהנות מכל העניין. לכן חשוב לבדוק לאיזו חנות את פונה, האם המוכרים שם מקצועיים והאם היחס שמצפה לך עתיד להיות טוב. כמו כן, אחרי שתבחרי, פחות או יותר, את הדגם שיוכל להתאים לבעלך, כדאי יהיה גם להשוות את המחיר בין מספר חנויות שונות. מדהים לגלות שלעיתים ההבדלים במחיר יכולים להיות גדולים ביותר כך שכדאי לך להתעקש ולבחור בקפידה את המקום שבו את קונה. מעבר לכל אלה, כדאי גם לברר לכמה זמן תוכלי לקבל אחריות על השעון, כי אין כל סיבה לקנות שעון רולקס ללא אחריות. את הולכת להוציא כל כך הרבה כסף כך שברור שמגיע לך לקבל אחריות לזמן כמה שיותר ממושך. מעבר לכל אלה, כדאי גם לקנות בחנות שיש בה לא מעט דגמים כי רק כך תוכלי להיות בטוחה שתהייה אפשרות להחליף את השעון בדגם אחר של רולקס במידה ובעלך לא יתאהב בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *