אורמן שעוני יוקרה

שעונים לגברים הם הרבה מעבר לאביזר שמראה את השעה והתאריך. שעוני יד, ובעיקר שעוני יוקרה, הם תכשיט לכל דבר, ולעיתים התכשיט היחידי שעונד הגבר. השעונים היום מעוצבים בעיצובים מוקפדים ומרהיבים, והם מייצגים מעמד מסויים לעונד אותם. השעון אותו עונד אדם יכול להצביע על האופי שלו. למשל, אנשי צבא מתהדרים בשעונים המתאימים לתפקידם, המשדרגים קשיחות ועמידות, ולעומתם אנשי עסקים מתהדרים בשעוני יוקרה אלגנטים שחלקם אף משובצים ביהלומים או אבנים יקרות אחרות, כאשר באותם השעונים השימת לב לפרטים הקטנים היא מדויקת מאד.

בתרבות המערבית, שעוני יוקרה מהווים סמל סטטוס לכל גבר שעונד אותם, וכנאמר הם למעשה התכשיט האידאלי לגבר. בדיוק בגלל זה הפכו השעונים למתנה נפוצה במיוחד לגברים. אחד הארועים בהם נהוג לתת שעונים כמתנה לגבר, זה לאחר שהוא מציע נישואים לבחירת ליבו, בדיוק כשם שהכלות מקבלות במעמד הצעת הנישואין טבעות אירוסין. השעון ניקנה כמתנה לחתן המיועד בדרך כלל על ידי הורי הכלה, ולעיתים אף על ידי הכלה עצמה. קניה של השעון הנכון לחתן המיועד אינה מסובכת במיוחד. אפשר למצוא היום בחנויות השונות מגוון גדול של שעונים בכל הדגמים ומכל הסוגים, מה שהופך את חיפוש המתנה לחתן לפשוטה במיוחד. כל שצריך זה לדעת איזה שעון יתאים לחתן שלכם.

לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתאים את השעון לחתן המיועד:

כדי להפוך את המתנה לעוד יותר אישית ומרגשת, יש את האפשרות להוסיף על השעון חריטה עם הקדשה אישית, אולם כדאי לזכור ששעונים עם חריטה אי אפשר יהיה להחזיר או להחליף. בנוגע להחלפה של השעון – יש לקחת בחשבון ששעונים צריכים להתאים לטעם של החתן המיועד, או כל אחד אחר שהשעון מיועד עבורו, לכן כדאי לרכוש את השעון במקום שמאפשר החלפה במקרה הצורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *