אורמן שעוני יוקרה

שעוני יוקרה – התכשיט לגבר

שעוני יוקרה לגבר הפכו מזמן מעוד פריט לבוש תכשיט ייחודי שכל גבר היכול להרשות לעצמו את זה קונה. שעון היוקרה הינו סמל סטטוס שרבים מחשיבים לפריט החשוב ביותר שברשותם ומעטים מוכנים להתפשר על איכותו. שעוני היוקרה הפכו לפריט חובה אצל הגבר המודרני ובהחלט ניתן לומר כי לא די בהם שיראו את הזמן. שעון היוקרה תפסק מקום של כבוד בין אם מדובר ברולקס או בכל מותג אחר הרי שהגבר מתייחס לשעון שברשותו ממש כפי שהאישה מתייחסת ליהלומים שלה, כאילו זה הרכוש החשוב ביותר שברשותה. הבעיה היא שלמרות חשיבותם הרבה אם כמעט לכל אישה יש יהלום הרי שעדיין מעטים הגברים המחזיקים ברשותם שעוני יוקרה וזאת עקב מחירם הגבוה.

כיצד ניתן להשיג שעון יוקרה?

העובדה שלשעון מצורף שם התואר יוקרה מפחידה אנשים רבים מלקנות את השעונים ואף מרתיעה אותם אפילו מלנסות אותם. אך בפועל ניתן להשיג שעוני יוקרה במחירים שפויים בטח ביחס למחירי תכשיטי נשים או מוצרי מותרות אחרים. מחירים אלו הופכים את שעוני היוקרה לנגישים מאוד לקהל רחב שספק אם מבין כי ביכולתו לקנות שעונים אלו. ראשית ניתן לקנות את שעוני היוקרה באילת שם לא חל מע"מ ומחירם זול בהרבה, מאותה סיבה גם ניתן לקנות בדיוטי פרי בעת סיעה לחו"ל. בהקשר זה ניתן לומר כי ניתן לקנות את השעון לעתים גם בחו"ל במדינות עצמן, כמובן תוך בירור כי המחירים אינם גבוהים מבישראל. לבסוף ישנם גם מספר חנויות בארץ השומרות על רמת מחירים סבירה בהחלט שתפתיע רבים מאיתנו, לכן כל שנותר לעשות הוא לצאת לדרך.

אך האם המחירים לא פוגמים בתחושת היוקרה?

התשובה לכך היא לא רבתי, העובדה שיש שעון יוקרה במחיר טוב אינו פוגמת ביוקרתו של השעון. חשוב להבין כי יוקרת השעון נובעת בראש ובראשונה מיוקרת יצרן השעון ושם המותג שלו, כך אנו יכולים לדעת מה ערך השעון ועד כמה מקצועי הוא. העובדה היא שלרוב היצרנים בשוק יש ערב רב של דגמים מה שמאפשר להם להציג שעונים יוקרתיים במגוון גדול של מחירים, העובדה שלא נקנה את השעון היקר ביותר אינה אומרת שלא נזכה לשעון יוקרתי ואיכותי מן הרמה הגבוהה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *