אורמן שעוני יוקרה

מה הם תכשיטי הגבר?

הכול יודעים כי לאישה אין דבר חשוב מיהלומיה, טוב אולי זו הגזמה וגם תכשיטי הזהב חשובים לה. השאלה שיש לשאול האם לגבר יש דבר דומה לתכשיטי האישה, התשובה לכך היא חיובית גברים רבים, לפחות בעלי האמצעים שבהם, רואים בשעוני היוקרה שלהם כדבר החשוב ביותר בחייהם. אבות רבים מורישים לילדיהם את שעוני היוקרה שלהם וכך ניתן לראות דורות שלמים של גברים אשר הולכים עם אותו שעון. כמובן שהם עושים זאת בין היתר עקב החשיבות הגדולה שהם מייחסים לשעון היוקרה שלהם. שעון יוקרה הוא לא עוד פריט לבוש אלא פעמים רבות גברים מתייחסים אליו כבבת עיניהם וכדבר החשוב ביותר להם, כמובן פרט למכוניתם.

מה צריך לדעת על שעוני יוקרה?

כאשר אנו מעוניינים לקנות שעון יוקרה חשוב שנבין כי לשם המותג יש משמעות עצומה, ראשית השם מעיד על איכות השעון ועל הסיכוי שהוא ייהרס, שנית השם ירמז לנו את סדר גודל המחירים של השעון ושלישית השם בשעוני יוקרה הוא הרבה פעמים הכול. בואו נודה בכך הדבר האחרון שמעניין אותנו בשעוני יוקרה הוא השעה, יותר חשוב לנו המוניטין של השעון וכמה הוא מיוחד. על כן שם מותג השעון אומר הכול וניתן לומר כי מרגע שידוע לנו שם השעון אנו יודעים 80% ממה שצריך לדעת על השעון.

מה עם ה-20% הנותרים?

אז נכון ששם השעון חשוב גם הוא, אך כאשר אנו קונים שעון יוקרה עלינו להחליט גם מה מטרת השעון. האם השעון נועד לבילוי, לעבודה או אפילו לצלילה, תתפלאו לשמוע אך לרולקס ישנה סדרה מיוחדת של שעוני יוקרה לצלילה העולה מעל 100,000 דולר, כך בטוח תרשימו את הדגים. וברצינות, שעון היוקרה הוא אחד המקומות שכפי שכבר אמרנו בו הגבר יכול להרשות לעצמו להתפנק בלא נקיפות מצפון וזוהי הסיבה מדוע פעמים רבות מחירי השעונים מרקיעים לשחקים. זהו למעשה הדבר האחרון שאנחנו צריכים לדעת לפני שאנו קונים שעון יוקרה, מהו מחיר השעון ויותר חשוב מכך כמה אנו מוכנים להוציא עליו. מרגע שנחליט מהו סכום ההשקעה בשעון הרי שאנו יכולים לצאת ולקנות את שעון היוקרה בו אנו חפצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *