אורמן שעוני יוקרה

לבחור את המתנה המושלמת לגבר שלך זו לא תמיד משימה קלה כפי שאולי זה נראה. יש אומנם ימי הולדת שלכבודם אנחנו יכולים להזמין אחד את השני למסעדה, לסוף שבוע מפנקת או לכל חגיגה אחרת, אך לא תמיד זה כך. יש ימי הולדת חשובים ביותר, עגולים, כמו יום הולדת ארבעים, חמישים או שישים, אשר מביאים איתם לא מעט דילמות. כמה צריך להשקיע במתנה לכבוד יום הולדת כזה? ומה באמת יוכל לשמח את בעלך? מה באמת יראה לו עד כמה הוא חשוב לך ועד כמה לא היית מחליפה אותו באף אחד אחר בעולם? אומנם זה נכון שלכל אחד מהגברים יש טעם אחר, אך אם מחפשים מוצר שיש לגביו קונצנזוס, אלה הם שעוני רולקס. חברת רולקס זו חברה וותיקה מאוד שכמעט כל גבר היה רוצה שעון של חברה זו, ולכן, אם את מחפשת את המתנה המושלמת שעון רולקס זו יכוה להיות אפשרות טובה.

האם תוכלי לעמוד במחיר?

הדבר הראשון שרוב האנשים חושבים עליו כשהם חושבים על שעוני יוקרה לגבר, זה המחיר, כי מדובר על שעונים יקרים במיוחד. חברת רולקס זו חברה שוויצרית שקיימת כבר עשרות שנים והאיכות של המוצרים שלה מושלמת, כך שברור מדוע המחירים בהתאם. עם זאת, כדאי לדעת שלא כל הדגמים מאוד יקרים וחלק מהם בוודאי תוכלי לקנות לבעלך, כך שאין סיבה אמיתית להיבהל מהמחיר או משם החברה. ראשית, יש היום לא מעט מבצעים במוקמות שונים שבהם מוכרים את שעוני החברה, ושנית, תוכלי לבחור גם דגמים ישנים יותר ולא את הדגם הכי חדש שיש. המטרה צריכה להיות לשמח את בעלך ואת תראי שאם תשקיעי ותבחרי בקפידה את השעון המתאים לו ביותר הוא יתרגש מכך מאוד. אומנם זה נכון שלא תיקני שעון רולקס כנראה כל יום, כי זה עולה הרבה, אך פעם אחת בחיים זו יכולה להיות מתנה שבעלך לא יישאר אליה אדיש.

האם כדאי שתבחרי את השעון לבד?

הרבה נשים שבוחרות לשנות לבעליהן שעוני רולקס יוקרתיים אומנם בטוחות שהן יודעות מה בדיוק לקנות ואיזה דגם לבחור, אך כאשר הן מגיעות לחנות הן רואות שזה לא כל כך פשוט. לפעמים למרות שמדובר על מתנה לאדם אהוב ומוכר, לא קל לקלוע בדיוק לטעם שלו ולא פשוט לבחור שעון מתוך הרבה סוגים של שעוני רולקס. כיוון שמדובר על הוצאה כלכלית גדולה, אין מקום לטעויות. לכן כדאי יהיה לחשוב על האופציה של קנייה משותפת, כלומר, את יכולה להזמין את בעלך לקנות ביחד איתך את השעון. בצורה כזאת הוא יוכל לראות את הדגמים הקיימים וכך לבחור את מה שהכי מתאים לו, אז למה את מחכה? לא תמיד מה שחשוב זה אפקט ההפתעה כי לפעמים כל העניין זו תשומת הלב והמתנה עצמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *