אורמן שעוני יוקרה

לאחר שהושק לראשונה בשנת 1996, חברת שעוני יוקרה Vacheron Constantin מציגה את שעון הכרונוגורף החדשני במסגרת קולקציית ה-Overseas שלה. השעון כולל לוח שעות בצבעי כחול-עמוק, ומצוייד ברצועות עור וגומי תואמות.

לוח השעות הכחול-עמוק של הדגם החדש משולב במחוגים זוהרים בחשיכה ושנתות להתמצאות פשוטה. הלוגו המוכר של משפחת VC בצורת צלב מלטזי ממוקם מתחת לחלונית המידע הכפולה תחת השעה 12. על זכוכית השעון חקוק כלי השיט בעל שלושת התרנים – האמריגו וספוצ'י.

כל שעוני הכרונוגרף מסדרת Overseas עמידים למים עד 15 ברים (כ-150 מטרים), ובנוסף בעלי הגנה אנטי-מגנטית המובטחת עד רמת 25,000 A/m (בהשוואה לסטנדרט הרגיל של 4,000 A/m), זאת בזכות למעטפת הברזל העדינה המגנה על מנגנון השעון מפני שדות מגנטיים.

השעון פועל על מנגנון הנעה כרונוגרפי קליבר 1137 המכיל 183 חלקים, רזרבת חשמל של 40 שעות ותדירות של 21,600 ויברציות בשעה.

בנוסף להצגת השעות, הדגות, שניות קטנות בצד התחתון (שעה 6) ותכונות הכרונוגרף – ידית ספירת השניות, מונה 30 דקות בצד הימני (שעה 3) ומונה 12 שעות בצד השמאלי (שעה 9) – הדגם מספק גם תצוגת תאריך גדולה דרך חלונית כפולה בחלק העליון (שעה 12).

כרונוגרף ה-Overseas החדש הוא בעל קוטר של 42 מ"מ והמארז מגיע עם 2 רצועות כחולות כהות: אחת עשויה גומי געשי והאחרת עשויה עור תנין.

להב משולש ואבזם פלדה בעל לחיצה כפולה מבטיח הן את הבטיחות והנוחות על היד של השעון הספורטיבי הזה.

את הכרונוגרף החדש ניתן יהיה להשיג באופן אקסקלוסיבי בארצות הברית ובחנויות הבוטיק של Vacheron Constantin החל משלהי 2013, כאשר החל מקיץ 2014 ואילך השעון יהיה זמין ברחבי העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *