אורמן שעוני יוקרה

במה מותר האדם מן הבהמה?

מזה אלפי שנים שפילוסופים, מדענים, אנשי דת ואנשים מן השורה מנסים להבין במה שונה האדם מן החיה. יש שסבורים כי מדובר ביכולת לצחוק בעוד אחרים מאמינים כי המודעות העצמית היא אשר מבדילה ביננו לבינם, אך נראה שאלו ואלו יסכימו כי לנו בני האדם ניתנה זכות הבחירה. אנו יכולים לבחור היכן לגור, את מי לאהוב, מה לחשוב, במה לעסוק והכי חשוב מה לקנות. תרבות הצריכה שהגיעה במאה ה-20 אל פתח ביתנו שינתה גם את אפשרויות הבחירה שלנו. כעת בין עם באמצעות האינטרנט ובין אם באמצעות הקנייה הרגילה עומדות לנו אין ספור אפשרויות בחירה מטלוויזיות ונעליים ועד שעונים. הבעיה היא ששלל האפשרויות רק גורם לבחירה להיות קשה יותר.

קניית שעון חדש דוגמא לבחירה קשה

שעון הוא אחד מהפריטים הפונקציונאליים ביותר שקיימים ולצד זאת הוא גם אחד מן הפרטים האופנתיים ביותר שיש. על כן אין להתפלא כי בחירת שעון הינה משימה קשה לכל אחד ואחד, הבחירה נעשית קשה עוד יותר כאשר מדובר בבחירת שעון מקולקציית שעונים. בקולקציה השעונים נעשים ומעוצבים לפי נושא מרכזי ועל כן הדמיון ביניהם רב, לכן מה הפלא שישנו קושי גדול לבחור בין שעון אחד מקולקציה לבין שעון אחר.

כיצד ניתן לבחור שעון מקולקציה?

בכדי להקל על בחירת השעון מן הקולקציה הרי שעלינו תחילה לברר את המטרות שלנו בקניית השעון. למעשה שיטה זו של בירור המטרות ומחשבה מקדימה לפני כל בחירה, נכונים תמיד ולא רק לקניית שעון, אך אנחנו לשם ההמחשה נתמקד בבחירת שעון מקולקציה מסוימת. מרגע שהחלטנו עם עצמנו מדוע אנו זקוקים לשעון הרי שניתן לגשת לשלב השני והוא החלטה על מסגרת התקציב שאנו מקצים לרכישת שעון. גם כשמדובר בקולקציה מסוימת הרי שניתן למצוא בה הבדלי מחירים ולכן עדיף שנחליט מראש מהו המחיר אותו אנו מוכנים להוציא על קניית השעון. עלינו לזכור כי אנו צריכים בשלב הבחירה הראשוני להחליט גם מהו סוג קולקציית השעונים המועדפת עלינו. לאחר כל אלו אנו צריכים להחליט מה הוא העיצוב המועדף עלינו וכיצד אנו רוצים שהשעון ייראה, כעת לאחר סיום השלבים נהיה מוכנים לבחור שעון מקולקציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *