אורמן שעוני יוקרה

קל מאוד לשכוח בימינו עד כמה שהשעון שאנו עונדים יכול להיות אביזר אופנתי ובעל אמירה. יותר מכך, שעון היד, ממש כמו תכשיטי זהב מעוצבים אומר הרבה על האישה שעונדת אותו, על מי שהיא, ועל הרושם שהיא רוצה ליצור. בשורות הבאות נראה כיצד ניתן להתאים טוב יותר את התכשיטים שלך לשעון וזאת בצורה טבעית ויפה.

יוקרה עם זהב

שעונים יוקרתיים לנשים יכולים להיות מעוצבים בצורות שונות. עם זאת, חלק נכבד מאותם שעונים משלב בתוכו צבעים יוקרתיים של זהב וכסף. באותו אופן, ניתן למצוא כיום סוגים שונים של תכשיטי זהב לנשים מהם עשויים זהב לבן, מהם עשויים זהב צהוב ומהם עשויים חומרים אחרים בצבעים יוקרתיים.

אנו סבורים שהתכשיט שנכון לענוד צריך להתאים לשעון מבחינת צבע או גוון. אין זאת אומרת שהגוון חייב להיות זהה במאת האחוזים אולם חשוב שיהיה דמיון מסוים. הדבר נכון בפרט כאשר מדובר בשעונים עם רצועה בולטת לעין או כאשר עונדים עגילים גדולים או צמיד טניס שמאוד מושך את העין.

התאמה בקווי המתאר

מלבד התאמת גוונים נכונה כדאי להתאים נכון גם בין קווי המתאר הכלליים של שעון היד לבין אלו של התכשיטים האהובים. מי שאוהבת שרשראות גדולות מאוד, שלא ניתן לפספס, מי שאוהבת טבעת עם יהלום גדול, תבחר נכון אם תשלב זאת עם שעון מרשים בעיצובו, שלא ילך לאיבוד מבחינה וויזואלית. מי שמעדיפה תכשיטים יותר עדינים טוב תעשה אם תתאים אליהם שעון עם קווי מתאר קלאסיים, עדינים ומעוצבים.

כדאי לשים לב שגם שעונים שענודים על היד בסגנון של צמיד, דקים ועדינים יכולים להשתלב נהדר עם תוספת עדינה של תכשיטים. לכך, יתאימו מאוד עגילים משובצים או שרשרת בסגנון קולר עדין קלאסי.

שילוב בהנגדה

לצד הגישה שרואה ב"דומה לצד דומה" את הקו המועדף יש גם גישה הפוכה בעיצוב. גישה כזאת מתאימה לנשים שלא אוהבות מסגרות, כאלה שמרגישות בנוח למשוך את העין באמצעות ניגוד. כך, ניתן למשל לבחור שילוב בין שרשרת מוזהבת או כסופה לבין שעון שצבעו כהה דווקא. יש כיום שעוני נשים שחורים שאינם בלתי אלגנטיים או בלתי נשיים.

באותו האופן, ניתן להעז ולשלב בין תכשיטי ערב אלגנטיים דווקא עם שעונים בעיצוב כבד יותר. גם כאן, הניגוד שמושך את העין בהחלט יכול להיות מעניין ומקורי. חשוב, עם זאת, לשים לב לא להגזים עם הניגודים ולהתאים בהלימה נכונה גם את הנעליים והבגדים כך שבסופו של דבר תתקבל אמירה בטוב טעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *