אורמן שעוני יוקרה

אם את מחפשת את המתנה המושלמת לבעלך, בין אם זה לכבוד יום הולדתו הארבעים ובין אם זה לרגל כל אירוע אחר, כדאי שתשקלי את האופציה של קניית שעון. יש שעונים שהם הרבה מעבר למכשיר שמראה את השעה, וכאלה הם שעוני רולקס היוקרתיים. אם את יודעת שבעלך היה שמח לקבל שעון כזה ואם את יודעת שהמעמד חשוב לו, כדאי שתתחילי להתעניין כבר עכשיו בנושא של מחיר של שעון רולקס מקורי. אין כל סיבה כמובן לקנות שעון רולקס שאינו מקורי, כי אם כל החיים קנית לבעלך חיקויים, אז אין ספק שעכשיו זה הזמן המתאים ביותר לקנות לו את הדבר האמיתי שיעלה חיוך על שפתיו.

השוואת מחירים

כשמדברים על מחיר של שעון רולקס מקורי ניתן לראות שיש הבדלים מהותיים בין החנויות השונות שעוסקות בתחום הזה, ואין כל סיבה שבגללה את צריכה לשלם יותר מהנחוץ. אומנם זה נכון שבכל מקרה תשלמי לא מעט, כי רולקס זה השעון הכי יוקרתי שקיים בעולם, אך יחד עם זאת, אם את יכולה לחסוך כמה אחוזים בעת הקנייה אז למה שלא תעשי את זה? ממש כפי שלא היית קונה כל מוצר אחר מבלי להשוות מחירים, כך גם לא כדאי שתיקני שעון יוקרתי לבעלך לפני שאת משווה מחירים בין מספר חנויות, ובמיוחד כאשר את ההשוואה הזאת אפשר לעשות בקלות.

הדגם היפה ביותר

מעבר למחיר של שעון הרולקס שאת שוקלת לקנות לבעלך, כדאי יהיה שתתייחסי גם לנושא של הדגם שבו את בוחרת, כי האפשרויות הן רבות. יש גברים מעדיפים רולקס שעשוי כולו מזהב ואילו אחרים שמעדיפים אותו מחומרים שונים, כך שאת צריכה לראות מספר דגמים עד שתדעי איזה שעון יוכל להתאים בצורה הטובה יותר לטעם של בעלך. אין ספק שאת חייבת לשים לב שנותנים לך תעודת אחריות ותעודה שמראה על מקוריות השעון, כי הרי לא תלכי ותוציאי כל כך הרבה כסף מבלי שיבטיחו לך שאת קונה מוצר מקורי. רולקס זה סמל של מעמד ואת יכולה להיות בטוחה שבעלך יתרגש ביותר ממתנה מקסימה שכזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *