אורמן שעוני יוקרה

קולקציית החלל מבית ברייטלינג קיימת כבר בערך משנת 1985, וכעת היא מקבלת תוספת בעיצוב מחודש, תחת השם Aerospace EVO. השעון החדש מביא עיצוב מקצועי ושפע של פלאים טכנולוגיים. ישנו כרונוגרף, שעון עצר, אזור זמן נוסף, לוח שנה, שעון מעורר, כמו גם סימן קולי. עכשיו, זהו חתיכת שעון שימושי במיוחד. התכונות הללו יהיו שימושיות במיוחד לטייסים, שיעריכו את העובדה שתצוגת מערכת התאורה מותאמת עם משקפי ראיית לילה.

כל התכונות נשלטות ע"י כתר השעון, מה שהופך את כל חווית השימוש לנוח מאוד, בהתחשב במורכבות שלה. באשר לגוף השעון, ברייטלינג הלכו הפעם על גודל רב יותר – מדובר בגוף בקוטב 43 מ"מ, והוא עשוי טיטניום, עם גימור סאטן מבריק. החומר הוא מבריק ומוצק כאחד, דבר שהופך אותו לשימוש במיוחד בתעופה. תכונות נוספות, שניתן להבחין בהן בגוף השעון כוללות את לוח הבזל המגולף והחד-כיווני, כמו גם גם הזכוכית הקמורה. בצידו האחרוני ישנו כלי חביב, להמרה בין יחידות מטריות ואנגליות. לבסוף, העמידות למים של השעון היא 100 מטרים, מה שאמור להספיק בהחלט למרבית המשתמשים.

בכל הקשור ללוח השעות, יש לנו כאן שלוש אפשרויות. ברייטלינג הכינה 3 סגנונות שונים, בעלי השמות הציוריים וולקנו שחור, מרינר כחול וטונגסטן אפור. אחד הדברים הייחודיים לגבי הלוח הזה הוא קיומם של שני לוחות דיגיטליים, הממוקמים בחלקים העליון והתחתון. זה משולב עם החלק המסורתי יותר של הלוח, כלומר, מחוגי השעות והדקות המרכזיים, מלווים בספרות, כאשר גם אלו וגם אלו עברו עיצוב מחדש. הדבר כולו מוגן באמצעות קריסטל ספיר חסין, אשר הוכהה משני צידיו.

בתוך השעון תמצאו את הקליבר 79 של ברייטלינג – זהו מנגנון הנעה סופר קוורצי, וחוץ מהעובדה שיש לו שם חביב, מדובר במנגנון מדוייק במיוחד. למעשה, מדוייק פי עשרה מקוורץ רגיל. הוא מאגד תכונות רבות – כרונוגרף מדוייק עד לרמת מאית השנייה, לוח שנים מעוברות, כמו גם אינדיקטור מיוחד שמציין לעונד את מצבה של הסוללה, רק בתור כמה דוגמאות. המנגנון תוקף באמצעות כרונומטר ע"י המכון השוויצרי הרשמי לבדיקות כרונומטר, מה שרק מאשר את האיכות והאמינות שלו.

לבסוף, יש לנו את הרצועה. השעון מגיע עם רצועת טיטניום תואמת לגוף השעון, שניתן להתאמה באמצעות מודול טייס העזר האלקטרוני, המשולב בתוך הרצועה עצמה. נשמע מאוד היי-טקי, אך עבור אלו שרוצים משהו יותר קלאסי, יש גם רצועת עור אופנתית שמתלווית לשעון. מצד שני, פתרון עמיד יותר יהיה גומי – רצועת הגומי Diver Pro III, מושלמת עבור הרפתקות מסויימות במתחת למים, שעבור השעון הזה, ללא ספק שלא יהוו בעייה כלשהי.

למידע נוסף על שעוני רולקס

למידע נוסף על שעוני יוקרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *