אורמן שעוני יוקרה

אז מאז הפוסט האחרון שני, השאלה שעולה היא בכמה נמכרו השעונים הללו? אנחנו מגיעים מהמכירה הפומבית היחידה לשעונים, שבה הטיטניום פטק T5004 הצליח מאוד (נמכר בערך ב-4 מיליון דולר), והפטקים הנדירים והמיוחדים יותר נחלו גם הם הצלחה רבה.

העמדה שלנו היא במקרה הזה שאם אתה קונה אותם, מה שעשוי בהחלט להיות למטרות השקעה, הרי שקיים שוק עולמי עבורם. אני לא יודע מה לגבי תקופות של שפל, אבל ישנם חבר'ה שם בחוץ שאינם עניים אפילו כשהשוק צונח. כמה מהמותגים הקטנים והעצמאיים לא זכו לאהבה רבה במכירה הפומבית היחידה. במכירת ה-HK, שמתי עין על כמה רולקסים, אך הם נמכרים במעט גבוה ממה שקיוויתי, ויש לי תחושה שאלו שהופכים לנדירים יותר (לדוגמא, מתרחקים יותר ויותר מהשנה שבה הפסיקו לייצר אותם או שלא רבים צצים למכירה בשוק) צפויים להעלות במחירם באופן הדרגתי.

מהאנטיקוורום:

הלוט העליון של המכירה הפומבית היה ללא ספק ה- Patek Philippe Ref. 5104P Platinum Minute Repeater Perpetual Retrograde Calendar Skeletonized (לוט 245). שעון היד הנאה והנדיר עורר מלחמת הכרזות אינטנסיבית בקרב משתתפי הטלפון, האינטרנט והחדר עצמו, ובסופו של דבר נמכר במחיר שיא עולמי 6,2100,000 דולר הונג-קונגי, כולל פרמיית הרכישה.

שעון יוצא דופן נוסף שהוצג במכירה היה ה-Patek Philippe Ref. 3939 Tourbillon Minute Repeater, עם לוח שעות מיוחד בזהב ורוד (לוט 246). שעון היד הנאה, הנדיר והמורכב עורר עניין רב בקרב אספנים. לאחר תחרות קשה, השעון המיוחד נמכר תמור 5,550,000 דולר הונג-קונגי כולל פרמיית הרכישה, שיא עולמי עבור הדגם הזה. מה שעורר תשומת לב נכבדת בטרם המכירה היה שעון היד בזהב ורוד של Jaeger-LeCoultre, עם טורבילון מעופף ומפת כוכבים (לוט 195), עורר מלחמת הצעות משמעותית ובסופו של דבר נמכר לאספן אסיאתי תמורת 2,310,000 דולר הונג קונגי כולל פרמיית הרכישה.

"אנחנו גאים להמשיך להציע שעונים אשר נחשקים רבות בקרב חובבי השעונים ברחבי העולם", אמר ג'וליאן שריארר, אספן ומנהל השענות באנטיקוורום. "אנחנו נפעמים במיוחד בזכות תוצאות השיא שהושגו ע"י שעוני פטק פיליפ בגרסא 5104 ו-3939 במכירה היום" – הוא המשיך.

שעונים אחרים של פטק פיליפ זכו למחירים מדהימים במכירה. מספר שעוני יד עוררו תחרות עזה, מה שהפגין את החשק של האספנים הבינלאומיים למותג. לצד האוסף של שעוני היד הראויים לציון של פטק פיליפ, שעון נאה מאוד של פטק פיליפ בגרסא G6104 "יהלומים שמימיים" בזהב לבן 18 קראט (לוט 237), שילוב מושלם של דיוק ועיצוב לוח מרהיב, עורר את עניין האספנים ונמכר עבור 3,270,000 דולר הונג קונגי כולל פרמיית הרכישה. עוד שעון יד יוצא דופן עם מפת כוכבים, פטק פיליפ גרסא PR5102 שמימי בפלטינום וזהב ורוד (לוט 102), גם כן נמכר היטב וזכה למחיר של 1,470,000 דולר הונג קונגי כולל פרמיית הרכישה.

למידע נוסף על שעוני רולקס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *