אורמן שעוני יוקרה

ארגון חתונה היא משימה לא פשוטה, אך מאתרת לזוג הצעיר. המיקוד המרכזי בחתונה הוא – הלבוש. שהרי נשים כבר מילדותן חולמות על שמלת הקצפת שאיתה הן יכנסו לחופה המרגשת לפני 500 אורחים ואף יותר. המיקוד בלבוש של בני הזוג ביום המרגש, כולל גם את האביזרים מסביב כמו – תכשיטי הכלה, טבעות נישואין של בני הזוג, שעון היוקרה שיענדו כל אלה הם אביזרים שיש לבחור בקפידה טרם האירוע.

בחירת טבעות נישואין

ידוע כי בחירת טבעת נישואין, היא בחירה קלה יחסית, ביחס לבחירות אחרות, מכיוון שעליה להיראות בצורה ספציפית על פי היהדות. על פי היהדות וההלכה, טבעת נישואין מסמלת סוג של ערכיות וסגירת מעגל בין בני הזוג, לכן עליה להיות עגולה ללא חריטות וגימורים שונים אלה עשויה ממקשה אחת בלבד. מעבר לכך, על פי המסורת, על החתן לרכוש לכלה את טבעת הנישואין מכספו האישי ועליה להיות שווה פרוטה אחת ואף עליו לאשר זאת לרב במהלך טקס החופה.

טבעות נישואין נהוג לרכוש גם לחתן וגם לכלה, כך שלאחר הטקס תוכלו לחרוט על הטבעת כל שתרצו, אם זה את תאריך הנישואין, את שמותכם ועוד.

לבחירת טבעות נישואין לחצו כאן

למה שעון יוקרה הוא הכרחי ביום חתונה

ביום החתונה, בני הזוג מצלמים בכל זווית אפשרית, אם זה בצילומים טרם החופה, אם זה בצילומים משותפים יחד, עם בני משפחה וחברים וכמובן גם ברחבת הריקודים. כאשר מצטלמים עם שעון יוקרה, הוא בולט בתמונות ומשלים את כל ההופעה, הוא למעשה האביזר הבולט יותר על היד ועל כן יש לו משמעות רבה לנראות הכללית גם של הכלה וגם של החתן.

למה חשוב לבחור בשעון יוקרה מותאם לאופי הביגוד

שעון יוקרה לצד הופעה מרשימה, עושה את ההבדל בין מראה סטנדרטי למראה יוקרתי מרשים. על מנת לקבל את המראה הרצוי, חשוב לבחור את השעון בקפידה ובהתאם לביגוד, שהרי עליו להיות מותאם להופעה הכללית על מנת לקבל את המראה המושלם. אז בואו נראה כיצד ניתן להתאים את השעון בצורה מושלמת.

שעון יוקרתי לחתן ולכלה

רכישת שעון יוקרתי, יכול לשדרג לכם באורל פלא את כלל המראה, כך שהשעון יוסיף רבות לשמלת הכלה ולחליפת החתן. איך עושים זאת? התאמת השעון לכלה – לכל כלה יש אופי וסגנון ייחודי משלה וזאת ניתן לראות על ידי בחירת שמלת הכלה. את השעון יש להתאים לאופי וסגנון השמלה לדוגמא – אם מדובר בשמלה עדינה המעוצבת בסגנון קלאסי מודרני, תוכלו להתאים שעון עדין עם רצועה דקה מרשימה שנראה ממש כמו תכשיט תואם. אך אם מדובר בשמלה וינטאג', תוכלו להתאים שעון במראה וינטאג', או אם השמלה נוצצת ויוקרתית, תוכלו להתאים שעון מגושם ונוצץ וכך הלאה לגבי שאר הסגנונות.

התאמת השעון לחתן – שעון הוא התכשיט הבולט ביותר אצל החתן ועליו להיות מותאם בקפידה לאופי החליפה גם על פי צבע החליפה. לדוגמא – אם מדובר בחליפה כחולה, וודאי יתאים שעון עם רצועה חומה או כסף וכך הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *